سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/1/28
4:16 عصر

بررسی تخصصی پرفروش ترین ال ای دی سامسونگ

بدست سیما در دسته

 در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از تلویزیون های پرطرفدار بازار و تغییرات به روز شده آن آشنا کنیم. همراه آن یک راهنمایی مختصر هم درباره ویژگی های خاصی داده شده است که شاید دوست داشته باشید بیشتر درباره آن ها بدانید، ویژگی هایی که ممکن است بتواند شما را متقاعد کند برای آن ها هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تلویزیون

تلویزیون ال ای دی سامسونگ 43KU7970

این ال ای دی سامسونگاز نمونه های پرفروش سامسونگ است که سال 2016 به بازار عرضه شد. برای خرید تلویزیون علاوه بر ویژگی های ظاهری، چند فیلتر اصلی وجود دارد که حتماً باید از آن ها عبور کنید. یکی از آن ها کیفیت تصویر است، کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است یعنی رزولوشنی 4 برابر رزولوشن تلویزیون های FULLHDدارد.

یکی از معایب تلویزیون های بیش از حد باریک این است که، فضای کافی برای دیگر قطعات باقی نمی ماند به همین دلیل تقریباً تمام تلویزیون های بسیار باریک فاقد صدای خروجی مناسب هستند. صدای خروجی این مدل از دو بلندگوی 10 واتی پخش می شود اما اگر قدرت صدای بیشتری را ترجیح می دهید یک خروجی صدای اپتیکال برای شما در نظر گرفته شده است. کابل اپتیکال یک کابل نوری است که صدا را از یک تلویزیون به یک دستگاه دیگر مثل سینما خانگی منتقل می کند.

در این تلویزیون قابلیت ماشین زمان هم در نظر گرفته شده است. Time Shift یک فناوری است و کاری که انجام می دهد ضبط تصاویر تلویزیونی به صورت خودکار است تا هر زمان که خواسته باشید بتوانید زمان را به عقب بازگردانید و دوباره بخشی از فیلم و یا صحنه فوتبالی که دوست دارید ببینید بدون آن که اتفاق حال حاضر را از دست بدهید. یعنی همین طور که این فناوری شروع به ضبط کردن فیلم می‌کند، هر زمانی که خواسته باشید می‌توانید به بخش‌های دیگر پرش کنید.

در بازار رقابت، همیشه جدالی جذاب بین برندها وجود دارد و گاهی به قدری حساس می شود که به کاربران نیز کشیده می‌شود.به دلیل سیاست قیمت گذاری سامسونگ، بخش بزرگی از بازار تلویزیون های رده قیمتی پایین تر، در اختیار برندهای دیگر است، اما قیمت ال ای دی سامسونگدر این مدل با توجه به امکانات ظاهری و فنی و کیفی دیگر نسبت به تلویزیون های هم رده خود، رقابتی بسیار نزدیک دارد. 

ال ای دی سامسونگ

شرکت سامسونگ در عرضه تلویزیون های هوشمند به بازار پیش قدم بود و این مدل هم از سری تلویزیون های هوشمند سامسونگ است. تلویزیون های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های آنلاین ویدیویی، شبکه های اجتماعی و ... را دارند. سیستم عامل این دستگاه تایزن است، این سیستم عامل در قالب تلویزیون های هوشمند سامسونگ به بازار ایران آمد و از طریق آن امکانات جذابی مانند جست وجو در اینترنت، اشتراک گذاری تصاویر لپ تاپ، موبایل و ... از طریق صفحه بزرگ تلویزیون فراهم است. امروزه تلویزیون ها به درگاه های مختلفی تجهیز شده اند اما تنها درگاهی که شما به آن نیاز دارید HDMI است، چون تمام ابزارهای خارجی از آن پشتیبانی می کنند و از طریق آن به تلویزیون شما وصل می شوند.

این تلویزیون سامسونگ از دو راه LAN یا Wi-Fi به اینترنت متصل می شود، به دو پورت USB هم مجهز است که پخش محتوای دلخواه کاربران از تلویزیون را بسیار ساده کرده است. برای اتصال سایر پخش کننده به تلویزیون هم سه عدد ورودی HDMI  در نظر گرفته شده است، به این ترتیب امکان اشتراک گذاری تصاویر 4K از هر ورودی و به هر خروجی به راحتی فراهم است.

هر چند امروزه بسیاری از اوقات با تلفن های هوشمند و تبلت ها، فیلم یا ویدیو می بینیم اما هیچ کدام از آن ها هنوز نمی تواند جایگزین لذت تجربه گروهی تماشای فیلم سینمایی یا مسابقات ورزشی در صفحه بزرگ تلویزیون باشد. از آن جا که به طور میانگین هر 8 تا 10 سال یک بار تلویزیون جدید خریداری می کنید، اگر یک انتخاب نامناسب داشته باشید مجبورید تا 8 سال آن را تحمل کنید.